- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Konsultacje społeczne
Ogłoszenie
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów, postanawia się przeprowadzić konsultacje z mieszkańcami miejscowości Bliźniaki w sprawie zmiany rodzaju urzędowej nazwy miejscowości.
Ww. rozporządzenie określa, że nie prowadzi się numeracji porządkowej dotyczącej części miejscowości, a Wykaz urzędowych nazw miejscowości i ich części, określa Bliźniaki jako część wsi Żytniów. W przypadku prowadzenia ewidencji numerów porządkowych dla części miejscowości, organ prowadzący ewidencję miejscowości, ulic i adresów dokonuje przenumerowania z urzędu albo wszczyna procedurę zmiany rodzaju miejscowości.
Zmiana określenia rodzaju miejscowości w urzędowym wykazie nazw miejscowości i ich części, nie pociągnie za sobą kosztów finansowych obciążających mieszkańców przedmiotowego terenu z uwagi na fakt, iż w dokumentach, którymi się posługują widnieją dotychczasowe nazwy, a jedynie doprowadzi do zgodności nazw powszechnie używanych i zapisanych we wszystkich dokumentach z obowiązującymi przepisami.
Konsultacje społeczne z mieszkańcami będą polegały na zbadaniu opinii mieszkańców z wykorzystaniem formularza ankietowego.
W konsultacjach społecznych mogą uczestniczyć wyłącznie pełnoletni mieszkańcy stale zamieszkujący na obszarze objętym konsultacjami.
Konsultacje uważa się za ważne niezależnie od liczby mieszkańców, którzy wzięli w nich udział.
Konsultacje społeczne odbywać się będą w terminie od 28 grudnia 2021 r. do 10 stycznia 2022 r.
Formularze ankietowe dostępne są:
1) na stronie internetowej Urzędu Gminy Rudniki (www.rudniki.pl– zakładka Ogłoszenia),
2) w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.rudniki.pl– zakładka Ogłoszenia, Konsultacje społeczne),
3) w postaci drukowanej w Urzędzie Gminy Rudniki,
4) u sołtysów poszczególnych sołectw.
Formularz ankietowy można złożyć:
1) korespondencyjnie na adres Urzędu Gminy Rudniki, 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A,
2) drogą elektroniczną na adres: ,
3) w sekretariacie Urzędu Gminy Rudniki w godzinach pracy Urzędu,
4) u sołtysów poszczególnych sołectw.
W celu przeprowadzenia konsultacji powołuje się Komisję do przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami, w składzie:
1) Anna Rychel - Przewodnicząca Komisji
2) Joanna Bryś - członek Komisji
3) Beata Nowakowska-Fałat - członek Komisji
4) Marta Garncarek - członek Komisji
Wyniki konsultacji zostaną umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu, na tablicach poszczególnych sołectw oraz opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w ciągu 30 dni od daty ich zakończenia.
Załączniki: